26 maj 2014

Deffning

Hej
Just nu håller jag på som bäst med att tappa lite kilon men försöker samtidigt behålla mina muskler, alltså deffa.

Om drygt två veckor skall jag väga in och måste då vara lite lättare. Än så länge går det bra och har det sista oxå börjat räkna mina kalorier för att ha bättre koll. Nu imorses började jag känna att det på riktigt har lossat lite späck. Skön känsla men formen går ju upp och ner under dagens cykel.





Dock kan jag inte tok deffa då jag samtidigt måste leverera resultat så behöver ju ha kvar så mycket kräm i kropppen som möjligt. Kommer bli en intressant avvägning för min del hur jag ska göra på slutet. Vill ju inte tömma mig helt och tappa ork.

Beroende på utgången i kommande kval så får jag se hur jag gör framöver. Går jag vidare så får jag hålla vikten nere men annars funderar jag på att gå över i byggare mode. Men jag tar det som det kommer. Lite sugen att tävla i slutet på året vilket innebät kort bygg period innan det är dags att skala av.

Har ju även sneglat lite på Mens's Physique och en herre som inspirerar är Buendia som Ni ser på bilden nedan. Grym fysik om ni frågar mig. Han kom förövrigt tvåa i Mr Olympia.



Lite bilder från mina deff veckor. Vägde idag in och under senaste månaden har jag tappat ungefär fyra kilo. Givetvis känner man av detta i sin träning. Har varit lugnt för min del fram tills nu. När man blir väldigt strikt med kosten så blir man väldigt fokuserad på just vad man inte får äta av någon anledning. Det som hägrar för mig är röda vinigum. Inget jag normalt suktar efter men just nu är det dessa jag går och tänker på. Fick höra att detta är normalt även för gravida. Hmm hur ska jag tänka kring det :)

Har även bokat en resa lite spontant. Fick ett bra pris så om två veckor blir det sol och värme på blue village i Turkland. Ska bli så himla göttit. Btw det finns givetvis gym på hotellet.




Har även hunnit med att åka lite bana med hojjen. Grymt kul. Sitter och planerar när det blir åka av nästa gång. Ser ut som Gelleråsen blir platsen



Här ska jag plumsa om 2 uker, Gillart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar