7 dec. 2013

Mer fitness five träning

Idag har "vårat" gäng träffats. Vi är sex stycken men tillslut var det bara tre tappra som kunde köra. Men riktigt kul och nyttigt att gå igenom momenten igen. Filmade lite under passet


För min del så sackar benen efter. Men rörligheten har blivit bättre men styrkan saknas. Har inte vågat köra tungt då jag haft en hel del smärta i knät men nu idag så slängde jag på 120kg och gjorde djupa böj. Så det går år rätt håll.

För övrigt så kommer jag nog äta upp mig lite grann innan det är dags att skärpa till dieten. Planen är att tävla i juni så lite speck har jag allt råd att lägga på mig.





Hittade bilden till vänster från våran all inclusive semester som vi åkte på för två år sedan. Kul och se förändring på det här sättet. Ger motivation och inspiration att fortsätta min resa. Detta är bara på ytan sedan kan man ju börja rabbla alla fördelar på insidan vilka är ändå större.

 Lite tricep posering





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar