2 mars 2013

Frisk Äntligen

Jättefrisk blir man väl inte direkt efter en rejäl sjukdom som jag har haft. har lyckats köra styrka fyra dagar i rad och det känns förvånansvärt bra.
Riktigt bra tryck i övningarna och jag har lastat på mer vikt än vad jag haft tidigare. Löpningen har jag medvetet softat med. Tänkte smyga igång på måndag med cardio igen. 

Jag tror jag lyckades med det omöjliga att vara magsjuk och ändå gå upp i vikt. Har ju aldrig lyckats med detta tidigare. Men sen jag kom igång med träning och "vanlig" kost igen så har dessa spök kilon försvunnit.

Kosttillskott
Kör nu aminosyror innan träning, under träning samt efter träning. 30 minuter efter sista intaget av aminosyror så intas även en protein shake. Dessutom är det kreatin 5g dagligen också. Förutom detta så tar jag även omega 3 kapslar men detta är allt. Resultatet hittills blir ju ganska naturligt då det dricks en hel del att även toalettbesöken har ökat radikalt. Tar liten stund för kroppen att anpassa sig :)
Vet inte om det är Placebo, men känner redan ett bättre tryck i flera av övningarna, så placebo eller inte så är jag ju nöjd iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar