3 mars 2013

Söndagspass

Tjena, sjätte passet i rad efter sjukdom och idag fanns det tid till träning. Vanligtvis så tränar jag ofta på lunchen vilket ibland generar lite stress då man oftast har en mötestid eller liknande att passa. Därav är det lyx för mig att kunna träna i lugn och ro. På menyn idag var det axlar/triceps. Har haft lite känningar i axeln de sista veckorna. Blivit påmind om en gammal skada från min tid som handbollspelare. Helt otroligt men det sitter fortfarande i och jag måste vara försiktig med min träning när det kommer till axlar.


Avslutar nästan alltid mina tricepspass med Dips och jag hänger gärna på lite vikter. Dock har viktbältet som jag använder försvunnit på gymmet så åker nog på att köpa ett nytt. Har hittat ett bälte på sportgymbutiken som verkar helt okej. Flera andra sidor som jag besökte så var just dessa bälten "tillfälligt slut". Tänkte åka och besöka butiken och ta mig en titt i veckan. Kommer användas till både Dips och Chins.












Hann även med en lite pose bild efter passet. För egen del så tycker jag bilder är bra för att jämföra min egen utveckling. Då man ser sig själv varje dag kan det vara väldigt svårt att uppfatta vilken utveckling man gjort, men genom bilder tycker jag det är väldigt tydligt att se sin egna utveckling. Så med jämna mellanrum så blir det lite "spänn" bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar